رفتن یا ماندن مساله این است!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رفتن یا ماندن مساله این است!
نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390
بازدید : 1941
نویسنده : فرزاد قاسم پور
از وقتی پرشین بلاگ قات زده و دامنه اش توسط ایادی استکبار hijack شده چیزی ننوشته ام.
یعنی بازدید کننده ای هم نبوده که بخواد وبلاگ رو بخونه.

حدود پنج سالی میشه که این وبلاگ رو شروع کرده ام و بجز زمان های کوتاه، مشکل خاصی در پرشین بلاگ ندیده بودم. به همین دلیل با وجود اینکه برای کارهای دیگرم سرویس هاستینگ داشتم و دو دامنه اختصاصی هم رجیستر کرده بودم سعی کردم وبلاگ رو همین جا نگهدارم.

از یک طرف برای قدرشناسی از کسانی که این سرویس رو راه انداخته اند و از طرف دیگر بخاطر راحت طلبی خودم که حوصله نگهداری و پشتیبان گیری ازش رو نداشتم.

ولی خب تنها چیزی که به ذهنم خطور نمیکرد ربودن دامنه پرشین بلاگ به این راحتی بود! و ظاهرا این طور که بوش به مشام میرسه این دامنه به این راحتی برگشتنی نیست.

به همین دلیل ضمن تشکر از مدیران عزیز پرشین بلاگ و زحماتشون در این مدت سعی میکنم وبلاگ رو در اولین فرصت به یه هاست دیگه منتقل کنم.

دامنه هایی که برای این کار رجیستر کرده بودم این ها هستند:
فعلا تا زمانی که کل آرشیو رو منتقل نکرده ام این دو آدرس شما رو به همین وبلاگ فوروارد میکنه. به محض اینکه آرشیو به طور کامل منتقل شد پوینتر ها رو تغییر میدهم.
سعی میکنم مطالب جدید رو تا مدتی روی این وبلاگ هم کپی کنم.

یه سوال از کسایی که خوره وبلاگ هستند: راهی هست که آرشیو پرشین بلاگ رو اتوماتیک به وردپرس منتقل کرد؟
خود پرشین بلاگ میتونه با اف تی پی فایل ها رو روی هاست دیگه منتقل کنه. ولی خب میخوام CMS رو هم به وردپرس تغییر بدم.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: